نصب ماکت ۱۰ هواپیمای دوران دفاع مقدس در بهشت‌ زهرا (س)
نوشته شده توسط : علیرضا


نصب ماکت ۱۰ هواپیمای دوران دفاع مقدس در بهشت‌ زهرا (س)

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش از نصب ماکت ۱۰ هواپیمای شرکت‌کننده در دفاع مقدس در یادمان شهدای نهاجا در بهشت زهرا(س) تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ علیرضا امجدیان مدیر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش، گفت: با همکاری اداره مهندسی نهاجا ماکت 10هواپیمای شرکت کننده در عملیات‌های 8 سال دفاع مقدس برای نصب در یادمان شهدای نیروی هوایی در بهشت زهرا(س)، در ابعاد 3 الی 4 متر ساخته شده و در آن جا نصب خواهد شد.

وی افزود: این یادمان که با همکاری سازمان بهشت زهرا(س) ساخته می شود، هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهاجا با اشاره به افتتاح یادمان 214 خلبان شهید دفاع مقدس در بهشت زهرا (س) تهران، گفت: در حال حاضر افتتاح یادمان شهدا در منطقه نطنز،  نائین، استان کرمانشاه و گچساران  را پیش رو داریم.

وی افزود: ما همزمان با افتتاح یادمان شهدا، کتابچه و بروشور آن بزرگواران را نیز چاپ و منتشر می‌کنیم. در روز شهادت  هر شهید گرانقدر، در مدارس همان شهر با حضور پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش برنامه‌های مختلف برگزار و آن شهید والامقام را به دانش‌آموزان و نسل جدید معرفی می‌کنیم.

سرهنگ امجدیان در خصوص کتاب‌های در حال چاپ این مرکز گفت: 80 جلد کتاب در حال چاپ است و  برنامه‌ریزی شده است 60 جلد دیگر تا آخر امسال به چاپ برسد.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه با باغ موزه دفاغ مقدس تهران خبر داد و تاکید کرد: با باغ موزه دفاع مقدس تهران تفاهم نامه‌ای منعقد کردیم تا خانواده‌های نیروی هوایی، کارکنان پایور و دانشجویان دانشگاه‌های نهاجا بتوانند در ایام آخرهفته  از این باغ موزه بازدید کنند.

مدیر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نهاجا در پایان گفت: ما در حال برنامه‌ریزی برای ساخت اپلیکیشن شهدای نیروی هوایی در سیستم عامل‌های اندروید هستیم و از جوانان علاقه‌مند به این حوزه دعوت می‌شود تا با ما همکاری کنند.





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: